Zmena jmena v multisession

xbatko na spider.ascs.muni.cz xbatko na spider.ascs.muni.cz
Pátek Říjen 29 00:36:35 CEST 1999

Preju hezky den

Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nezkousel nasledujici.

Mam multisession CD (neuzavrene), na kterem jsou nejaka data. A ja bych
potreboval zmenit jmeno adresare na te jiz existujici session, ale tak,
aby se ta data fyzicky znovu nekopirovala (dalo by se samozrejme nastavit
-hide na puvodni adresar a dat tam novy).

Podle specifikace rozsireni multisession by to teoreticky melo jit (proste
se zkopiruji relevantni adresarove tabulky s odkazy na puvodni data), ale
v dokumentaci k mkisofs a mkhybrid jsem nic takoveho nenasel ;(

Taky by se to asi dalo obejit pomoci TRANS.TBL, ale ja potrebuju, aby to
fungovalo i v DOSu...

No kdyby to neslo, tak se nic nedeje, proste to vypalim znova, ale celkem
by me to zajimalo. ;)

|       Michal Batko      | http://www.fi.muni.cz/~xbatko |
| known as MIB the Spider |   mailto:xbatko na fi.muni.cz    |
|  To get my pgp key, send mail with Subject: get-pgp-key |