Dual monitor

Petr Ferschmann fers na students.zcu.cz
Pátek Říjen 29 11:38:30 CEST 1999

Zdravim

Mam naprosto stejnou konfiguraci. Aby Vam chodila konzole musite
mit podporu v jadre. Bud primo zakompilovanou nebo modul.
Ten se jmenuje mdacon.o
Presmeruje to (myslim, ale nevim to jiste - pri vlozeni
modulu to napise) /dev/tty13-15 na toho herkula. Pokud se chcete
prihlasovat staci upravit inittab a pridat dalsi konzole. Mam take
nastavene systemove logy na toho herkula. Pok X-kama jsem to take zkousel.
Narazil jsem, ale na problem, aby se mi spustila X-ka bez klavesnice a
mysi. Pak pujde pouzit x2x. Neprisel jsem na to a ke kompilaci jsem se
jeste nedostal.
	Fers

 Petr Ferschmann - student FAV ZCU CZ.
 e-mail: fers na students.zcu.cz