xfs nefunguje

Tomas Bazant toba na cro.cz
Pátek Říjen 29 08:13:37 CEST 1999

David Sauer wrote:

>     belicka> Zdravim vsetkych Linux pozitiv!  Mam nasledujuci problem:
>     belicka> Nainstaloval som RH6.0 spolu s xfs. Vsetko fungovalo dobre
>     belicka> pokial nedoslo k vypadku prudu v el. sieti. Samozrejme
>     belicka> nasledoval nekorektny pad operacneho systemy a po opetovnom
>     belicka> nastartovani fsck opravil chyby na harde, no xfs sa mi neda
>     belicka> nastartovat. Po prikaze ./xfs start sice napise OK, no pri
>     belicka> overovani pomocou ./xfs status vypise: xfs dead but subsys
>     belicka> locked Nepomohol ani ./xfs restart.  Poradte mi prosim kde je
>     belicka> pes zakopany.

> [...]
Zdravim,
mel jsem podobny problem po nainstalovani ttf fontu z windows partition,
ale v mem pripade byl problem s fonty (unable to find fixed font.....)
Metodou pokusu a omylu jsem postupne z cesty v katalogu fontu v
/etc/X11/fs odebiral jednotliv efontz, az jsem odhalil puvodce problemu
a odinstaloval ho.

Tomas Bazant