xfs nefunguje

David Sauer davids na penguin.cz
Pátek Říjen 29 03:13:08 CEST 1999

    belicka> Zdravim vsetkych Linux pozitiv!  Mam nasledujuci problem:
    belicka> Nainstaloval som RH6.0 spolu s xfs. Vsetko fungovalo dobre
    belicka> pokial nedoslo k vypadku prudu v el. sieti. Samozrejme
    belicka> nasledoval nekorektny pad operacneho systemy a po opetovnom
    belicka> nastartovani fsck opravil chyby na harde, no xfs sa mi neda
    belicka> nastartovat. Po prikaze ./xfs start sice napise OK, no pri
    belicka> overovani pomocou ./xfs status vypise: xfs dead but subsys
    belicka> locked Nepomohol ani ./xfs restart.  Poradte mi prosim kde je
    belicka> pes zakopany.

Nemate nahodou ve fs soubor /var/lock/subsys/xfs ? Pokud ano, smazte ho a
zkuste znovu ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)