Pocestovani Red Hatu

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pátek Říjen 29 11:43:16 CEST 1999

    CR> Pokud to chcete uzavrit jednou pro vzdy, pak prosim nepiste "dle
    CR> meho nazoru", ale piste "dle normy ABC se jedna o ..."  a ABC
    CR> prosim nahradte existujici normou (nejlepe s URL).

ISO normy se bohužel běžně na Webu nevyskytují a nemám je k dispozici
ani v jiné formě.  Když si pouze *myslím*, že něco je jak je, a neumím
to dokázat, tak uvádím "dle mého názoru" a nikoliv "dle normy".  Proto
nemohu vašemu požadavku vyhovět, ač bych jinak rád.

Jinak pokud si tak potrpíte na normy, můžete jít příkladem a uvést odkaz
na normu, dle které je vaše věta "Pokud to chcete uzavrit jednou pro
vzdy" pravopisně správně. :-) Také předem děkuji. :-)

    CR> To je klasicky problem s tvrdymi mezerami - jeden SW je nekam
    CR> vlozi a jiny SW si s nimi neumi poradit. Ja jsem to vyresil tak,
    CR> ze takove prispevky proste nectu.

Vaše řešení je zcela legitimní a nemám proti němu nejmenších námitek.
Nicméně systémové řešení je oprava nefunkčního softwaru nebo jeho výměna
za jiný.

    CR> PS: Docela bych se primlouval za dalsi polozku v MetaFaq (pokud
    CR> tam jeste neni - ja nevim, protoze tak dlouhy text uz moc ctivy
    CR> neni), kde by se zakazovalo pouzivani tvrdych mezer,

Další pitomý nápad ohledně MetaFAQ, navrhuji zřídit konferenci
metafaq na linux.cz věnovanou problematice různých MetaFAQ, kde by se mohli
byrokraticky orientovaní jedinci dosytosti vyřádit na vymýšlení různých
omezení, zákazů a příkazů, které by pak mohli na té *své* konferenci
i prakticky aplikovat.

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm