Pocestovani Red Hatu

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 28 23:06:34 CEST 1999

Borek Lupomesky <Borek.Lupomesky na ujep.cz> wrote:
>             ^^^^^^^^^                                      ^^^^^^^
>           ^^^^^^^^

>    To takhle pisete schvalne, nebo vas zlobi postak?

A nebo nekdo pouziva tak inteligentni software, az se dotycny
software stava nepouzitelnym :-)

To je klasicky problem s tvrdymi mezerami - jeden SW je nekam vlozi
a jiny SW si s nimi neumi poradit. Ja jsem to vyresil tak, ze
takove prispevky proste nectu.

PS: Docela bych se primlouval za dalsi polozku v MetaFaq
(pokud tam jeste neni - ja nevim, protoze tak dlouhy text
uz moc ctivy neni), kde by se zakazovalo
pouzivani tvrdych mezer, a nebo aby list server takove
znaky konvertoval na normalni mezery.

Diky.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science