XDMCP ?

V.T.Marvin csst na iol.cz
Pátek Říjen 29 18:55:58 CEST 1999

Leos Bitto <bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz> píše v diskusním
příspěvku:7vcf92$q5k$1 na ns.felk.cvut.cz...
> David Rohleder (davro na ics.muni.cz) wrote:
> :
> : Ikdyz nepouzivam cervene klobouky, tak v konferenci byla zminka o tom,
> : ze standardne neni xdm prelozeno s podporou TCP/IP a o funkcnosti gdm
> : se vedla diskuse.
>
> Nic z toho ovsem uz neni problem v posledni verzi RedHatu, 6.1.
> XFS se sice standardne startuje bez poslouchani na TCP portu, neni
> ovsem problem ho nastartovat jinak. Drive byla podpora pro praci pres
> TCP uplne vyhozena pri kompilaci. GDM uz take odpovida na pripojeni
> po siti.

> [...]

Netstat mi ukazuje jeden radek ktery by mohl byt to co hledam

udp      6318          0    *:xdmcp       *:*

ale za tim zadny LISTEN, nic...

zadne gdm, nic... predpokladal jsem, ze se gdm (v me fantazii nejaky demon)
nastartuje spolu s X serverem ale asi se tak nestalo ...
v seznamu procesu neni nic co by se jen vzdalene podobalo necemu takovemu...
Proste bud nebezi neco co by bezet melo, nebo nemam dnes dobry den(tyden,
mesic,...)

neni potreba nainstalovat neco mimo vicemene zakladni instalaci?

M.