XDMCP ?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Říjen 30 16:08:10 CEST 1999

On Fri, 29 Oct 1999, V.T.Marvin wrote:

> Pokousim se pripojit na muj linuxovy pocitac z Windozu (bohuzel v mistnosti
> kde sedim neni pro linux misto) pomoci X-Win32 ... XDMCP.
> Asi jsem na neco zapomel, ale proste to nedokazu.Kdyz to zkusim, tak se
> proste nic nestane. Pokud to zkousim na jinych unixech na nasi siti
> (prevazne OSF) tak to jde. Dokonce, pokud dam XDMCP broadcast, tak se mi
> vsechny z nich ozvou ale ten linuxovy server nic a nic. Nemusi bezet nejaky
> daemon? Nastavil jsem pocitac aby se startoval v runlevelu 5 (hned nabehne
> Xova logovaci obrazovka) a pokud se na nej lognu a presmeruju si display tak
> [...]

Gdm vyzaduje  v hosts.allow polozku
gdm: stroj

Kazdopadne Xwin32 mi s protokolem XDMCP nefungovalo snad nikdy, chodi rsh,
rexec, xdm broadcast, ten ale nejak divne. Ale zkousel jsem to tak pred
dvema roky, takze kdo vi, co od te doby dokazali.
Xwin32 byl stejne tezko pouzitelny, protoze nezvladal ani ceskou
klavesnici, ani cske fonty.
Pro zacatek skuste povolit v Xwin32 spojeni z toho serveru (pokud neni) a
na serveru skuste DISPLAY=stanice:0.0 xterm
Pokud se nic nestane, je jakakoliv diskuse o XDMCP akademicka.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.