Realtimove zpracovani zvuku

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Sobota Říjen 30 14:02:50 CEST 1999

> Jasny, to jsou operace pri kterych se delaj vetsi operace s
> videoramkou. Muze za to jadro... Pomohla by rychlejsi vydeoramka.

	???? Mam za to, ze SRAM ci VRAM je rychlejsi nez klasicky DRAM a co se
tyce novych karet, tak vzhledem k tomu, ze je na AGP a ma vlastni pamet,
pak presun jde trochu jinudy nez pres klasicke PCI - tim nerikam ovsem,
ze cast problemu nelezi zde, nicmene cely problem svadet na pomalost
Video RAM mi pripadne ponekud hloupe...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz