Realtimove zpracovani zvuku

Pavel Machek pavel na suse.cz
Neděle Říjen 31 12:04:39 CET 1999

Ahoj!

> 	???? Mam za to, ze SRAM ci VRAM je rychlejsi nez klasicky DRAM a co se
> tyce novych karet, tak vzhledem k tomu, ze je na AGP a ma vlastni pamet,
> pak presun jde trochu jinudy nez pres klasicke PCI - tim nerikam ovsem,
> ze cast problemu nelezi zde, nicmene cely problem svadet na pomalost
> Video RAM mi pripadne ponekud hloupe...

Rekl jsem ze za to muze pomalost ram? Ne. Rekl jsem ze za to muze
jadro a ze by pomohla rychlejsi videoramka. Nebo par dobre mirenych
schedule() do vga.c :-))). [Nez ty schedule udela[s|te] ujistete se ze
tim kod nepokazite... Nebude to uplne jednoduche.]

Jinak videoram byvala o dost pomalejsi nez klasicka ramka: 25x v
pripade ISA 8bit herculesu, 15x v pripade ISA TridentVGA 9000.
								Pavel
--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.  Pavel
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!