skvelej napad - bootovat linux z NT

Petr Balas lists na petrbalas.cz
Neděle Říjen 31 00:08:45 CEST 1999

Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz> wrote in message
news:Pine.LNX.4.05.9910291012590.14791-100000 na kompas.seznam.cz...

> Mozna by to slo pres WSH (Windows Scripting Host ci jak se to jmenuje)

S tezkym kulometem na komara <g>.
V Resource Kitu je programek shutdown.exe a pak prez at (Juk do
ControlPanel, Services zda mi bezi TaskScheduler).

> Kazdopadne bych NT (system) neinstaloval kvuli tomu na FAT

Ccko jako minipartition s BOOT.INI a par dalsimi soubory (neco jako
/boot partition) a WinNT uz kamkoli. To ccko pokud mozno jako FAT.

A nebo si napsat vlastni MBR - je to celkem trivialni :-)

Petr Balas