Realtimove zpracovani zvuku

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Neděle Říjen 31 16:12:00 CET 1999

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         ???? Mam za to, ze SRAM ci VRAM je rychlejsi nez klasicky DRAM a co se
> tyce novych karet, tak vzhledem k tomu, ze je na AGP a ma vlastni pamet,
> pak presun jde trochu jinudy nez pres klasicke PCI - tim nerikam ovsem,
> ze cast problemu nelezi zde, nicmene cely problem svadet na pomalost
> Video RAM mi pripadne ponekud hloupe...

Rychlost video RAM je v poradku. Potiz je v okamziku, kdy na sbernici
jde treba jeden pristup do videoRAM a druhy na PCI/ISA apd a radostne
to stridate. Nez se HW PC smejdu rozhoupe, ze po zapisu do graficke
karty na AGP ma dalsi operaci jit na PCI tak to straaaaaaasne dlouho
trva. :-((((

Btw, pokud mate grafickou kartu v textovem modu, tak to snad do dnesnich
dnu simuluje 8 bit pristup do textovych stranek?

	Majkl (majkl na tesnet.cz)