xfs nefunguje

moje pmoje na scova.vabo.cz
Neděle Říjen 31 22:28:17 CET 1999

Dne Pá, 29 říj 1999 jste napsal(a):
> [...]

a neudelal si pred tim nove jadro ?
mne se stalo ze jsem si omylem nezakompiloval  Unix Domain Sockets
a potom mi xfs delalo uplne to samy. Zkus udelat nove jadro, traba to pomuze
(mne to alespon pomohlo)
 P.S : Priteli se po instalaci RH6.0 stalo to same vyresil to stejne jako ja a
         nema problemy.

		Moje