Diakritika v PostgreSQL

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Středa Září 1 10:44:38 CEST 1999

Milan Zamazal wrote:

>     JK> Najde sa niekto, kto mi pomoze s tym, aby SELECT v postgrese
>     JK> nerozlisoval diakritiku teda, aby pri zadanej podmienke
>     JK> vyhladavania boli najdene vstky polozky, bez ohladu na
>     JK> diakritiku.
>
> Myslím, že by nebylo složité udělat do PostgreSQL C funkci, která by
> s pomocí knihovny `recode' uměla provádět konverzi kódování.

Myslim, ze by bylo jeste mene slozitejsi udelat rekodovaci tabulky
misto tech, ktere jsou tam dnes pro azbuku. Pri konfiguraci pro
preklad volba --enable-recode.
Nezkousel jsem to, neb jsem to nepotreboval.
Mozna se pletu.

Petr Bravenec