Diakritika v PostgreSQL

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Září 1 14:26:35 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999 bravenec na optimit.cz wrote:

> Myslim, ze by bylo jeste mene slozitejsi udelat rekodovaci tabulky
> misto tech, ktere jsou tam dnes pro azbuku. Pri konfiguraci pro
> preklad volba --enable-recode.
> Nezkousel jsem to, neb jsem to nepotreboval.
> Mozna se pletu.

No myslim, ze Milan Z. ma vetsi pravdu... :-)) PostgreSQL by encode
SERVER/CLIENT podporovat mel a dle helpu k prikazu SET i pro LATIN2.
Dalsi vec je nakolik je to dotazene do konce ...

 Myslim, ze J. Krssak myslel neco jineho... tedy funkci ktera bude kodovat
uvnitr dotazu (napr.):
	SELECT xxx, yyy FROM ttt WHERE ascii(xxx) = ascii(yyy);
..a xxx i yyy jsou kazde v jinem kodovani..
tedy SELECT ascii(kódování);   ---> 'kodovani'.

No, bylo by pekne pokud by si nekdo nasel cas a udelal to :-))

						Zakkr