Proces - kralik (was: Re: Linux a nuke)

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Středa Září 1 12:15:18 CEST 1999

Tomas Kouba wrote:

> Rekl bych ze nijak. My jsme na skole meli HP. Kamarad prelozil a
> spustil programek:
>
> main()
> {
>   for(;;) fork();
> }
>
> A od te chvile se ani neprihlasil, sezral 99% stroje a spravce mu
> zablokoval ucet.
>
> Tomas

Take jsem vyrobil (nechtic) podobny program na SunSolaris2. Ucinky
podobne. Jen po tretim nechtenem spusteni se mi spravce rekl: "Reset a
ven!" :-). Ne, vazne. Nevite nekdo jak zabranit preplneni tabulky
procesu? Nelze nekde v jadru rezervovat pocet procesu pro roota, aby mohl
nadbytecne procesy zabit. Jak potom pobit tak rychle se mnozici procesy
jako je vyse uvedeny program?

    Lukas Fiala

PS: Vynechte prosim reseni odstranit stupidniho uzivatele.