Proces - kralik (was: Re: Linux a nuke)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Září 1 14:37:07 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999, Petr Snajdr wrote:

> Jenze to nezaruci tu rezervu. Myslim, ze v nejake obecne zamerene
> literature o Linuxu jsem cetl, ze tam nejaka rezerva je, ale
> tak na 1 proces :( navic kdo vi jak kde to je.

Podle me rezerva na procesy moc smysl nema, pokud jsem mel potiz, tak
vzdycky s filedescriptory. To si clovek teprve uvedomi, kolik souboru je
nutne otevrit s pamifikovanym loginem aby se dostal do masiny. Videl bych
to tak okolo dvaceti. Navic ruzne denial ataky stejne jsou casto pres
sluzby jako je inetd, ktere bezi alespon z pocatku pod rootem a tak
cerpaji i rezervovane zdroje.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.