Proces - kralik (was: Re: Linux a nuke)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Září 1 14:24:10 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999, Pavel HAMPL wrote:

> ulimit -u   # The maximum number of processes available to a single user

Jenze to nezaruci tu rezervu. Myslim, ze v nejake obecne zamerene
literature o Linuxu jsem cetl, ze tam nejaka rezerva je, ale
tak na 1 proces :( navic kdo vi jak kde to je.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic