M$ Explorer pro Linux

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Středa Září 1 16:53:41 CEST 1999

Ja bych ho pouzival urcite.
Pracuji s nim od zacatku brouzdani.
Netskejp mi proste nesednul. Neni to tim ze neni od MS ;-} ,ale
proste ciste uzivatelsky se mi lepe pracuje s IE.

Sem tam si udelam nejakou www stranku a i tady se mi zda IE trochu
privetivejsi k nestadardnim strankam.
Napr. NN mi narazi na neco co neni podle neho spravne a misto www
vybleje HTML kod. To IE zobrazi co umi. :)
Nerikam, ze je to chyba NN, a nerikam ze by se mely psat stranky
nestandardne,
ale takovych drobnosti je vice, co potesi.

Takze na otazku zda bude nekdo pouzivat IE na Linuxu, odpovidam minimalne
ja. :))

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.