M$ Explorer pro Linux

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Září 1 17:30:23 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999, Ladislav Solc wrote:

> Ja bych ho pouzival urcite. Pracuji s nim od zacatku brouzdani.
> Netskejp mi proste nesednul. Neni to tim ze neni od MS ;-} ,ale proste
> ciste uzivatelsky se mi lepe pracuje s IE.

Ano, například si s ním zkuste prohlédnout soubor pojmenovaný README, nebo
v něm zobrazit výpis adresáře. :)

> Sem tam si udelam nejakou www stranku a i tady se mi zda IE trochu
> privetivejsi k nestadardnim strankam.  Napr. NN mi narazi na neco co
> neni podle neho spravne a misto www vybleje HTML kod. To IE zobrazi co
> umi. :)

Netscape se řídí MIME typem, když je mu v něm serverem řečeno, že to co
dostává je plain text, tak to taky tak zobrazí. IE používá ještě nějaké
heuristiky podle obsahu dokumentu.

  Milan Kopačka

--
... a koho systém nachytá na procesoru, tomu sníží prioritu.