Proces - kralik (was: Re: Linux a nuke)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Září 1 19:22:08 CEST 1999

   From: Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Wed, 1 Sep 1999 14:24:10 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > Jenze to nezaruci tu rezervu. Myslim, ze v nejake obecne zamerene
   > literature o Linuxu jsem cetl, ze tam nejaka rezerva je, ale
   > tak na 1 proces :( navic kdo vi jak kde to je.

na Linuxu:

xxx:/home/pavel$ grep M.._TASKS_ /usr/include/linux/tasks.h
#define MAX_TASKS_PER_USER 1024
#define MIN_TASKS_LEFT_FOR_ROOT 64
xxx:/home/pavel$

(Hodnoty budou pravděpodobně upravené oproti standardně distribuovaným jádrům,
ale můžete si je tam přečíst... Rozhodně si nemyslím, že by MAX_ mělo hodnotu
jedna, myslím, že to bylo původně 4, ale nejsem si jist a teď nechci věnovat
Společnosti pro potlačování telekomunikací 2.60).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz