mpage a cesky vystup

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Středa Září 1 23:44:34 CEST 1999

Ondrej Koala Vacha <koala na fi.muni.cz> wrote:

> potrebuji prevest do postscriptu obycejny iso-lati2 text.
> Pouzil jsem ogonkify jako filtr po mpage, ale bez vysledku, akcentovane
> znaky byly spatne. Stejny vysledek i s a2ps. Pritom tisk z netscape je
> dobry. Pokud to nekdo  pouzivate, napiste mi jak.

Cesky tisk z Netscape zcela urcite dobry neni a a2ps zcela urcite
nepouzivate se spravnymi parametry. Po delsim testovani
enscript/mpage/a2ps mi jako jediny rozumny program vysel a2ps
(parametr --encoding=latin2).

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science