proxyarp - jak rozchodit

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl na nenya.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 2 02:26:38 CEST 1999

On 31 Aug 1999, Petr Snajdr wrote:

> /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
> ;-)

mam

jak v /proc/sys/net/ipv4/ip_forward, tak v /etc/sysconfig/network
FORWARD_IPV4=true

Prave neco takoveho bych hledal i pro proxyarp - cely problem vidim v
tom, ze v nastaveni eth0 je vyple proxyarp, a system ignoruje me pokusy
ho zapnout. Tak treba by fungovalo to udelat hodne casne po startu.

A nebo dat nejake option jadru. ...

Mam tam jadro 2.2.5-22 (dodavane s RH60), nemodifikovane.

Kde se co musi zapnout?

               Dik
				Vlada

P.S.: .... instaloval jsem to z redhat-6.0-cs-990722, to snad pricina
nebude, sit a jadro to ?ma? spolecne s naglickou distribuci?