proxyarp - jak rozchodit

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Čtvrtek Září 2 08:09:24 CEST 1999

On 2 Sep 99, at 2:26, Vladimir Mencl, MK, susSED wrote:

> mam
> Prave neco takoveho bych hledal i pro proxyarp - cely problem vidim v

no, ja ted zrovna proxyarp rozbehaval (Slackw. 2.2.12), pridal jsem
arp zaznam a slo to bez problemu hned.

Taky jsem cekal ze budu muset neco jeste zapnout, ale zkusil
jsem to podle svyho - a ono to bezelo (kupodivu).

..nepamatuju si uvodni mail - ale mate opravdu dobre routing??
(ja mam v tabulce primo routovani na pocitac, ne na sit)

JaCi
 Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
 vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:cibulka na kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191