Problem so zvukovkou CMI8380

augusztin na post.cz augusztin na post.cz
Čtvrtek Září 2 07:29:49 CEST 1999

Mam problem so zvukovkou integrovanou na MB. Po spusteni sndconfig mi ju zdetekuje ako CMI8380 (Cyrix MediaGX a cipy na zakl. doske). Po odklepnuti mi vypise chybove hlasenie  o chybajucom parametri a potom zacne manualna konfiguracia. Po vybere CMI8380 nastavim rovnake IRQ,DMA a porty ako v DOS/Windows. Po nastaveni mi chce sndconfig prehrat zvukovu vzorku a tu program zamrzne. Pri nasledujucom restarte uz cely Linux zamrzne pri bootovani pri nahravani zvukoveho modulu.
PS. to cislo nie je 100 % ale malo by to byt nieco podobne.