proxyarp - jak rozchodit

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl na nenya.ms.mff.cuni.cz
Pátek Září 3 16:49:43 CEST 1999

On 2 Sep 1999, Jaroslav Cibulka wrote:

> no, ja ted zrovna proxyarp rozbehaval (Slackw. 2.2.12), pridal jsem
> arp zaznam a slo to bez problemu hned.

Jo. Jestli ma Slackware jinou defaultni konfiguraci, tak na to verim bez
problemu.

Chodi to nekomu na Redhat 6.0 ?

> Taky jsem cekal ze budu muset neco jeste zapnout, ale zkusil
> jsem to podle svyho - a ono to bezelo (kupodivu).

Zavidim.

> ..nepamatuju si uvodni mail - ale mate opravdu dobre routing??
> (ja mam v tabulce primo routovani na pocitac, ne na sit)

Rek' bych, ze o routovani nejde ... k nemu se to vubec nedostane.
Problem je uz na urovni arpu - nemusim si ani zkouset vytacet modem,
proste mi selze i rucne napsany prikaz arp, kterym bych chtel vytvorit
proxy zaznam.

Napadla me hypoteza, ze by to mohlo byt proto, ze pouzivame supernetting
(netmask 255.255.252.0), ale tim by to snad byt nemelo, ted jsem to i
otestoval, blblo to stejne.

Pro informaci prikladam puvodni mail

				Vlada Mencl