Linux a nuke

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Září 2 12:26:05 CEST 1999

Matus fantomas Uhlar <uhlar na fantomas.sk> wrote:
> ten problem s muttom bol v pamati. mali ste 32 MB RAM + 32 MB SWAP == 64 MB
> virtualnej pamate. system daco zozral, daco zozral mutt samotny a ked loadol
> 32 MB mbox, preplnila sa pamat a jadro nemohlo spustit dalsi proces. KEd mam
> 32 mb ram, dam aspon 50 alebo 64 mb swapu, pre istotu.

Rekl bych, ze zakladni system, mutt a par shellu vic nez 32 MB RAM
nezaberou, takze neni duvod, proc by se nedalo na zeleze 32+32 zvladnout
natazeni 32 MB velkeho mboxu. Problem bude asi trochu nekde jinde...

Zkusil jsem to u sebe (chovani na Linuxu ted nemam cas overit):

Pocitac s 32 MB RAM, 128 MB SWAP, mailbox velky 35 MB s poctem zprav 32768
(puvodne dve kratke zpravy mnohokrat rozkopirovane), prikaz
/usr/bin/time -l mutt -f mbox rika maximum resident set size = 20284 KB.
Pri sledovani topu bylo videt, ze celkova VM size muttu byla 22068 KB a
ze swapu se pouzilo jen 10 MB (tj. 32 MB SWAP musi bohate stacit).
A to se mi jeste z pameti postupne vyhodil cely mysqld, ktery ma pry
VM size 11760 KB, a spousta dalsich prave necinnych procesu...
Proste nevidim zadny problem - ani v rychlosti.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science