QtQrchitect a linkovani s QT

Petr Sindelar - PeS sindelap na upol.cz
Čtvrtek Září 2 14:12:50 CEST 1999

Preji krasny den,
tak jsem se dnes velice brzo rano pokouselpohnout s mym projektem do
skoly. Pisu to v XWPE-alpha s vyuzitim QT. Zakladni prostredi jsem si
navrhl rucne (o QtArchitectu jsem nic nevedel) a ted bych rad dalsi
dialogova okna delal prave v nem. Tak jsem si udelal krany dialog a dam
generate files a vse probehlo ok. Podivam se na ne a vidim ok, zadny main
nic, jen definice trid. Tak jsem si rek ze to zkompiluju a zalinkuju do
sveho projektu. Kompilace probehla v pohode (vcetne moc) ale nastal
problem pri linkovani celeho projektu. vyhodilo to na me spoustu chyb
kterym bohuzel nerozumim (teda prelozim si je ale nevim co tim chtel
basnik-linker rici)
---Mala ukazka---
g++ -L/usr/X11R6/lib -L/usr/local/qt/lib -o projekt main.o matrix.o
error.o moc_main.o scene.o CsetVRPData.o moc_CsetVRPData.o MyButton.o
moc_MyButton.o SubWidget.o moc_SubWidget.o CsetVRP.o moc_CsetVRP.o -lqt
-lX11 -lXext -g
moc_CsetVRP.o: In function `qstrcmp(char const *, char const *)':
/home/student/inf97/sindelap/upload/nn/moc_main.cc(.text+0x0): multiple
definition of `MyWidget::className(void) const'
moc_main.o(.text+0x0):/home/student/inf97/sindelap/upload/nn/moc_main.cc:
first defined here
moc_CsetVRP.o: In function `qstrcmp(char const *, char const *)':
/home/student/inf97/sindelap/upload/nn/moc_main.cc(.data+0x0): multiple
definition of `MyWidget::metaObj'
moc_main.o(.data+0x0):/home/student/inf97/sindelap/upload/nn/moc_main.cc:
first defined here
Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym? Ja se tak tesil ze si ulehcim
praci a nakonec to vyapda ze to zase budu hezky pomaloucku delat rucne. A
to sem to uz mel mit odevzdane...

Diky za jakekoliv napady, me uz nic nenapada...

S pozdravem
                        PeS the Elven Mage
                        (sindelap na upol.cz)