QtQrchitect a linkovani s QT (OFF Topic)

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pátek Září 3 10:20:50 CEST 1999

Petr Sindelar - PeS wrote:

> Preji krasny den,

i ja preji pjekny deN,

> [...]
> basnik-linker rici)
> ---Mala ukazka---
> g++ -L/usr/X11R6/lib -L/usr/local/qt/lib -o projekt main.o matrix.o
> error.o moc_main.o scene.o CsetVRPData.o moc_CsetVRPData.o MyButton.o
> moc_MyButton.o SubWidget.o moc_SubWidget.o CsetVRP.o moc_CsetVRP.o -lqt
> -lX11 -lXext -g
> moc_CsetVRP.o: In function `qstrcmp(char const *, char const *)':
> /home/student/inf97/sindelap/upload/nn/moc_main.cc(.text+0x0): multiple
> definition of `MyWidget::className(void) const'
> moc_main.o(.text+0x0):/home/student/inf97/sindelap/upload/nn/moc_main.cc:

hmm, to vypada, ze mate nejak zmatecne pouzite #include direktivy, tedy
alespon mne to hlasilo podobne veci, kdyz jsem mel zacyklene #include

> Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym? Ja se tak tesil ze si ulehcim
> praci a nakonec to vyapda ze to zase budu hezky pomaloucku delat rucne. A
> to sem to uz mel mit odevzdane...

P.S. navrhuji presun do konference o Qt (qt na penguin.cz)
P.S.2 zkuste pouzit misto XWPE KDevelop - je to mooc pjekne
P.S.3 dejte vedet, jak jste dopadl ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...