X a spotreba pameti

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Září 2 22:43:23 CEST 1999

Dne 2. 9. 1999 Cejka Rudolf napsal:

> Snad neva, ze jsem zbytek smazal. Zalezitost ohledne lokalizaci a
> zobrazovani a tisku jsem myslel jako celek - nejak mi chybi
> provazanost mezi kvalitnim zobrazovanim fontu a jejich tiskem.
> Polovicate reseni se sice nabizi, ale je ponekud prebrane a pozde
> prichazejici - TrueTypove fonty. (Hmm, a pak ze MicroSoft krade
> od ostatnich systemu... Myslim, ze si nikdo nema co vycitat.)

Jenom velice nerad bych mlzil, ale mam zato, ze truetype fonty M$
adoptoval, ale nevymyslel. Opravte me, paklize se mylim.

A jinak Vase teorie o kradeni je ponekud zavadejici. Pokud je pouziti
datoveho formatu v jinem systemu kradezi, potom zahodme BMP (vicemene nativni
bitmapovy format Windows), Type1 (pouzivaji se preci na Macovi) nebo WAV
(nativni audio format Windows). Koneckoncu ani na kradezich Micro$oftu neni
vetsinou nic nezakonneho, to cim vsechny doslova nasiraji je, ze evidenten
prevzatou technologii prezentuji jako vlastni napad.

S pozdravem