X a spotreba pameti

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Září 3 07:50:31 CEST 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:

> Jenom velice nerad bych mlzil, ale mam zato, ze truetype fonty M$
> adoptoval, ale nevymyslel. Opravte me, paklize se mylim.

> A jinak Vase teorie o kradeni je ponekud zavadejici. Pokud je pouziti
> datoveho formatu v jinem systemu kradezi, potom zahodme BMP (vicemene nativni
> bitmapovy format Windows), Type1 (pouzivaji se preci na Macovi) nebo WAV
> (nativni audio format Windows). Koneckoncu ani na kradezich Micro$oftu neni
> vetsinou nic nezakonneho, to cim vsechny doslova nasiraji je, ze evidenten
> prevzatou technologii prezentuji jako vlastni napad.

Jo, to jsem spatne napsal. Prvni byl Apple a MS se pripojil az pozdeji.
Jenze stejne to vzdy skonci tak, ze kdyz chci, aby se na XWin aplikace
dalo divat, tak musim vzit TT fonty bud primo z MS WinXX nebo vznikle
jen diky MS WinXX (a myslim, ze nejsem sam). A pak si clovek moc rozmysli,
jestli MS bude nebo nebude obvinovat.

(Kdyby mi nekdo odepsal URL nebo neco takoveho, kde MS prezentuje
prevzatou technologii jako vlastni napad, predem mu dekuji.)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science