Q: Netscape+Java crash, RedHat 6.0

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Pátek Září 3 11:07:51 CEST 1999

Dobre rano,
           nainstaloval jsem na jedno PC RedHat Linux 6.0. Kdyz
spustim na jeho X displeji Netscape, at uz z tohoto PC, nebo vzdalene
z jineho stroje, Netscape sice nabehne a chova se normalne, jenomze
jen do doby nez se pokusim udelat neco s Javou. Staci otevrit Java
console a Netscape skonci s Bus Error. Update od RedHatu jsem
aplikoval. Pouzivam Enlightenment a Gnome, ale stejne to reaguje i pod
AfterStepem, WindowMakerem, NextLevel. Netscape jsem zkousel verze
4.08, 4.6, 4.61 pod Linuxem a Solarisem.
Pouzivam XFree86-SVGA-3.3.3.1-49 X server, video kartu Diamond Viper s
cipsetem Riva TNT. strace nepomuze - bus error se objevi za zcela
beznymi volanimi read pro cteni fontu.

Nemate nekdo napad, co mam jeste zkusit? Potrebuji obnovit duveru
kolegu v Linux!

Diky,
	Honza

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.