X a spotreba pameti

Pátek Září 3 12:10:14 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> stahnul na nejakych 700kB..;-)) jsem si prekompiloval Xserver presne pro
> tu kartu co jsem mel (Trident SVGA 8900C) a usetril jsem v Xserveru pres
> 80% prostoru - z cca 2.3 MB (neco pres) na nejakych 300kB... - takze

Kontrolni otazka: co konkretne se zmenilo z 2.3 na 0.3? RSS?

On 2 Sep 1999, Cejka Rudolf wrote:

> A jak? Jak treba presvedcite X vyvojare, ze by meli pridat moznost
> lokalizovani systemu, aniz by se o to musela aplikace zajimat a
> nemusela pouzivat specializovane API? Mozna mi poradite, abych se stal

Stane se z osobaku autobus, kdyz mu nenapadne vymenime podvozek?
To proste obecne NEJDE udelat z programu, ktery na to neni pripraveny,
neco, co najednou zazracne funguje v jinem jazyce, jinem kodovani apod.
To, ze to v "jinem OS" funguje, neni pravda: to bychom nevideli spoustu
pripadu, kdy se z ceskych znaku stanou ctverecky aj.

> To, aby cizinec overil a _udrzoval_ podminky zaslane pro pocesteni
> je totiz dost obtizna zalezitost (instalace cizich fontu stazenych
> kdo vi odkud, par magickych zasahu do X konfigurace...).

Ne, cizinec musi svuj program pouze spravne INTERNACIONALIZOVAT.

> Polovicate reseni se sice nabizi, ale je ponekud prebrane a pozde
> prichazejici - TrueTypove fonty. (Hmm, a pak ze MicroSoft krade
> od ostatnich systemu... Myslim, ze si nikdo nema co vycitat.)

Jestli TTF nekomu patri, tak Applu. :)