QtQrchitect a linkovani s QT (OFF Topic)

Petr Sindelar - PeS sindelap na upol.cz
Pátek Září 3 12:42:16 CEST 1999

Tak to jsem zase ja (OFF Topic, odpovedi pls do meho mailboxu),

On 3 Sep 1999, Corp. yA Zdenek Pizl wrote:

> hmm, to vypada, ze mate nejak zmatecne pouzite #include direktivy, tedy
> alespon mne to hlasilo podobne veci, kdyz jsem mel zacyklene #include

Zacyklene #include?. Ja mel za to, ze kdyz pouzivam #ifndef v kazdem svem
hlavickovem souboru a ze stejne to je i v qt tak se nic takoveho nemuze
stat. (vice viz. dole)

> P.S. navrhuji presun do konference o Qt (qt na penguin.cz)

Velice rad bych se tam prihlasil (dnes jsem poradne projizdel archiv) ale
bohuzel mi to vrati ze mam poslat na majordomo-confirm confirm message,
problem je ze majordomo-confirm na penguin.cz neexistuje.

> P.S.2 zkuste pouzit misto XWPE KDevelop - je to mooc pjekne

Hmms to verim, kdyz on ten projekt celkem hori a XWPE uz ted pouzivam
pouze jako editor s highlightem, kompiluju z prikazove radky make clean
projekt. Dneska tu uz mam disk tak si asi KDevelop vezmu domu...uvidime.

> P.S.3 dejte vedet, jak jste dopadl ...

No zatim nijak, zkusim s tim neco udelat. BTW na
www.inf.upol.cz/~sindelap/nn jsou veskere zdrojaky i s makefilem, tak
pokud mate nekdo chvilku cas a vite neco o problemu, muzete poreferovat.

Jeste jednou se omlouvam za OFF Topic, strasne rad bych se presunul na qt,
ale kdyz si nemuzu precist vysledky,....

                        PeS the Elven Mage
                        (sindelap na upol.cz)