98 - 'Address already in use'

Pavel HAMPL pavel na corpus.cz
Pátek Září 3 14:46:48 CEST 1999

On Fri, 3 Sep 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	SO_REUSEADDR jsem zkousel, dokonce i jine Options (dle p. Stevense,
> velmi dobra kniha), bohuzel nepomohlo to, bind se stejne vratil s
> chybou....

Nevim zda to pouzivate spravne ale tento parametr (SO_REUSEADDR) je
urcen presne pro to aby dovolil bindnout port pokud ten je ve stavu
FIN_WAIT2. Ja to s uspechem a bez problemu pouzivam nekolik let a programy
me bez techto problemu bezi asi na 11 druzich Unixu.
I kdyz ten program sestrelim SIGKILLem, tak jej muzu ihned pote spustit a
on se opet klidne bindne na dany port.  Podle me to asi spatne pouzivate.
Zkuste si toho Stevense precist poradne.

--
Pavel Hampl