Ceska klavesnice a XFree86

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Září 6 06:06:56 CEST 1999

> vsechno je
> internacionalni
> nic,

	Spuste si yast, sekci systemova nastaveni a upravu rc scriptu. Zde
nastavte vsechny hodnoty u RC LC_ LANG, RC LC_LOCAL, RC LC_ ALL atd. na
hodnotu "czech". Pokud se prihlasujete pouze jako root, nastavte polozku
"Use root language" na "yes". Klavesnice musi byt nastavena programem sax na
prislusny pocet klaves a jako czechoslovakia, nic vic, nic min. Pak by vam
mela chodit cestina v KDE i ostatnich aplikacich. Pro tisk to ale neplati,
tam je nutno pouzit patricne upraveny filtr. Jak, to tu bylo myslim nedavno
uvadeno.
	Omlouvam se, pokud jsem nektere nazvy neuvedl presne, pisu na
stroji, kde linux nemam a nepamatuji se presne zneni.
	 S pozdravem