Potxebuji radu

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Září 6 06:21:07 CEST 1999

> Zdravím všechny,
> potřebuji poradit jak se zbavit virtuální obrazovky  u Linuxe, video ATI
> MACH264, a také ho přesvědčit aby mi po každém spuštění komunikovl hnad s
> CD-ROM a disketou, nějak mu to nejde a nebo něco dělám blbě.
> Díky. Ctirad
> ctiradn na iol.cz

V souboru /etc/fstab by to melo vypadat takto:
/dev/fd0         /adresar pro fd     auto           default     0    0
/dev/cdrom    /adresar pro cd     iso9660     default     0    0

Potiz je ale v tom, ze obe media jsou vymena a pokud nebudou pritomna v
mechanikach, mohou nastat problemy. Spravne by tedy melo byt na misto
hodnoty default, ktera zajisti namountovani po spusteni, byt noauto a u
cdromu navic noauto,ro (read only).

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen