Cestina v tisku

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pondělí Září 6 13:20:14 CEST 1999

Prijemny den,

>doufam ze mail dorazil jak ma...
dorazil...

>A ted k veci:
>po instalaci RH6.0 mi cestina v konzoli pracuje jak ma,
>ale po vytisknuti na HP690C je tam znamy mismas.
>Kde najdu chybu, nebo co mam upravit?

Chyba je veelmi jednoducha, ak ta tlaciaren ma ceske fonty
budu najskor v kodovani Latin-2. Takze riesenie je nanajvys
jednoduche :-). Zohnat fonty s kodovanim ISO (teda take,
kde bude kodovanie zhodne s kodovamim Linuxu) a tie
downloadnut pred tlacou to tlaciarne.
Nechcem byt skodoradostny, ale prajem vela zabavy (ja som to kedysi
robil pod dos pre STARku a bola to celkom zabava. Do stvorcekovej siete
si clovek namaluje znaky ktore chce zmenit, a za pomoci riadiacich
znakov tlaciarne - ktore kedysi obsahoval kazdy manual a dnes je to
tajomstvo
vyrobcu - sa to dostane do tlaciarne). Mozno to uz niekto robil.
Dalsou moznostou by bolo z toho txt suboru pomocou cohosi urobit ps a ten
ghoscriptom vytlacit, ale to je asi cesta zarubana... (alebo mozno sa
mylim).

Prijemny den

Vlado

Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA