Cestina v tisku

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Pondělí Září 6 14:46:23 CEST 1999

Dobrý den,

> Chyba je veelmi jednoducha, ak ta tlaciaren ma ceske fonty
> budu najskor v kodovani Latin-2.

bohužel jsem nezachytil začátek diskuse, takže doufám, že odpovím na
to, na co se ptáte. Kromě toho, že HP690 umí pracovat v kódování PC
Latin (to je myslím kódování pro DOS, pokud se nepletu), lze ji
přepnout i do kódové stránky ISO Latin 8859-2 a to v DOSovském
řídícím programu (už si nevzpomínám, jak se jmenuje); tiskárna si
nastavení zapamatuje, takže jde o jednorázovou akci. Po téhle úpravě
mi tisk přímo v textovém režimu funguje bezvadně -- jen nezapomeňte
ošetřit rozdíl v kódování CR/CR-LF.

Na celé věci mě nejvíc štve, že příslušná nastavení se dají dělat jen
v DOSu; pokud se nic nezměnilo, HP zatím Linux naprosto ignoruje.

                                                    Zdravím
                                                  Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \