ANNONCE: apache-cs-php-ssl

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Září 6 14:44:48 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Myslim binarku, sam jsem neco takoveho kompiloval a melo
> to neco do 2.6 MB. Na WWW server docela dost :). S ePerlem
> nebo obdobou to by uz byl poradny cvalik ;-)

> :-)

Zkousel jste i variantu dat do externich modulu a rpm baliku vse,
co nemusi byt uvnitr apache? Tak, jak se snazi Redhatove? Ja to
mel velmi prijemne funkcni pro Apache 1.3.3, mod_czech a mod_php (2!).
Ted se prave prokousavam vyrobou "hezkeho" Apache pro Rh6.0, ale
uz s mod_czech a ted php3 (mozna i ssl) a tez mod_jserv.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz