ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Září 6 14:50:24 CEST 1999

On Mon, 6 Sep 1999 ivop na regionet.cz wrote:

> Zkousel jste i variantu dat do externich modulu a rpm baliku vse,

Ne (k RPM: to buch na Debianu nedelal :), ale je fakt, ze mam
 v planu predelat par veci do .deb)

> co nemusi byt uvnitr apache? Tak, jak se snazi Redhatove? Ja to
> mel velmi prijemne funkcni pro Apache 1.3.3, mod_czech a mod_php (2!).
> Ted se prave prokousavam vyrobou "hezkeho" Apache pro Rh6.0, ale
> uz s mod_czech a ted php3 (mozna i ssl) a tez mod_jserv.

Jenze ja tam nechaval jen ty "nutne" moduly. Je fakt, ze
v danem pripade to vsak situaci muze resit. Otazka je, zdali
vse lze takto prelozit.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic