postgres a lockovanie

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Září 6 16:25:44 CEST 1999

trochu OOT, ale nie az tak velmi .

mam postgres databazu a pristupujem do nej cez kopec malych programov ( cgi
scripty ) .. problem nastava pri update, ked si script lockne databazu ..
vtedy mi vyrazne rastie pocet otvorenych filedescriptorov a nasledne load ..

nemate niekto tip, ako to vyriesit ?

bodlo by mi, keby sa updaty robili nezavisle na beziacom scripte ( napr. ze
by som postgresu poslal update, a on by ho spravil, ked by mal cas )

RH 5.2, kernel 2.0.36, PG 6.5

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying