RH 6.0 cs (+ problemy s upgradem: X, nfsd, ping )

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pondělí Září 6 21:19:39 CEST 1999

Hmm. Odpovim si sam.
Zacinam litovat, ze jsem RH 6.0 naistaloval, ale to se snad casem
spravi.

Reseni: aplikovat aktualni rpm: netkit-base, knfsd,X .....
 .. coz me ovsem moc nenadchlo.

hp

---
Jan Polak wrote:

> Hmm. rad bych se k tomuto dotazu pripojil a jeste prihodim par dalsich otazek.

> Dalsi problem je s nfsd: dalsi linux si disky z upgradeovane
> masiny primontuje, HP-UX mi vsak hlasi:

> pricemz se vsak pres automount na  adresare vyexportovane
> z  linuxu 6.0 dostanu.
>
> A posledni problem je s X. startx mi vygeneruje core
> na sig 11 (xinit). X tedy nabehnou, mys i klavesnice funguje,
> ale bez wm je to dost tezko pouzitelne.

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Prumyslova 24, Znojmo              phone:+420-624-221872
Czech Republic                       fax:+420-624-226501