RH 6.0 cs (+ problemy s upgradem: X, nfsd, ping )

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Září 7 09:45:50 CEST 1999

Nevím, co vám HP-UX hlásí, ale já jsem měl problém v NFS montováním na RH 6.0
pokud on neuměl resolvovat IP adresu vzdáleného stroje na jeho DNS jméno.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe