Dotaz pro KDE guru - nefunkcni menu

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Září 7 09:36:16 CEST 1999

Nevěděl. S rvplayerem 5.0 jsem měl tentýž problém a vyřešil jsem jej
stáhnutím RealPlayeru G2, který je i výrazně hezčí :)

Nicméně se mi nezdá, že by se jednalo o problém KDE, ale spíše problém
aplikace. (To je jen má doměnka.)

Slávek.