RealPlayer G2 (Re: Dotaz pro KDE guru - nefunkcni menu)

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Sobota Září 18 19:36:24 CEST 1999

On Út, 07 září 1999, Slavek Banko (axis) wrote about Re: Dotaz pro KDE guru - nefunkcni menu:
> Nevěděl. S rvplayerem 5.0 jsem měl tentýž problém a vyřešil jsem jej
> stáhnutím RealPlayeru G2, který je i výrazně hezčí :)

Dival jsem se po G2 na sajtu real.com, ale nenasel jsem ho. On tam nekde je? Vzdycky
mi to vratilo hlasku, ze pro Linux je k dispozici pouze RV5.0

> Nicméně se mi nezdá, že by se jednalo o problém KDE, ale spíše problém
> aplikace. (To je jen má doměnka.)

Jo, vyresil to ten NumLock...

Diky za tip.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

"If there wasn't C, we wouldn't have any OBOL, PASAL or BASI"