hardwarove problemy

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Září 7 09:39:45 CEST 1999

Sice jsem ten email nepřečetl celý (takových písmenek naráz bych nezvládl :),
ale když jsem měl jednou problém s pamětí, tak jsem příslušné simy vyndal,
normální gumou ogumoval kontakty, profoukl příslušné konektory na boardu a
paměti usadil zpět na jejich místo. A bylo po problému.

Slávek.