hardwarove problemy

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Září 7 14:28:56 CEST 1999

"Slavek Banko (axis)" wrote:

> Sice jsem ten email nepřečetl celý (takových písmenek naráz bych nezvládl :),
> ale když jsem měl jednou problém s pamětí, tak jsem příslušné simy vyndal,
> normální gumou ogumoval kontakty, profoukl příslušné konektory na boardu a
> paměti usadil zpět na jejich místo. A bylo po problému.
>
> Slávek.

vsetko je vygumovane a osadene spat. hdd je vymeneny, i ked mu este
budem venovat cas. pada to stale. ziadne zive drotiky od zdroja zarucene
neskratovali dosku (nemam tam ziadne podozrivo visiace konce...). kooler
sa toci aj na cpu, aj na zdroji... stale to pada... :(

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."