TTF->Type1

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Září 7 16:43:16 CEST 1999

> Postup jak to udelat, je na strane 47 v dokumentaci setup.pdf k SO.

Ano ja vim, uz to bylo receno. Jsou tam zmineny dve moznosti:
1/ konverze TTF na Type1
2/ pouzit TTF a vygenerovat si afm
V docu k SO5.0 je _popsana_ pouze prvni moznost, v docu k SO5.1 i
druha.

> Myslim si ale, konverze TTF->T1 je natolik ztratova, ze uz muzete
> rovnou pouzivat T1. Kvalita zobrazeni bude stejna a usetrite spoustu prace.

Tohle jsem prave nevedel, nikde jsem nezjistil ze TTF je 'lepsi' nez
T1, myslel jsem ze to je naopak. M$ TTF jsem chtel pouzit prave kvuli
kvalite, nedavno jsem tiskl dopis v SO+Ult1mo Type1, a uprimne receno
tyto fonty jsou hnusne [zvlaste _bold_ provedeni vypada odpudive].
Domnival jsem se ze konverzi TTF na T1 ziskam vzhledove lepsi fonty,
ktere pujdou stale 100%ne pouzit pod X.
Pokusim se tedy o moznost 'pouzit TTF', stejne mi asi nic jineho nezbyde
:)
Diky za chybejici informace...

--

				  -Dzon