TTF->Type1

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Září 8 09:55:17 CEST 1999

	Jeste takova poznamka mimo...

	SO nedokaze pouzivat fonty dodavane pomoci standardniho X Font serveru?
Pokud ano, proc nepouzijes Font server, ktery dokaze 'distribuovat' i
TTF fonty (uz jsem jich par videl a nektere jsou i zadara, osobne jsem
to take provozoval na jednom RH 5.1).

	Pokud je ma uvaha zcestna, omlouvam se, dej kdyztak vedet jaxi nakonec
pochodil, ja se na to az bude cas take chystam.... (na KDE 2.0 a
stabilni KOffice nechci cekat)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz